HEMMA! :-)

ojojoj! vad smögen va bra! älska smögen liksom. ååh jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde den veckan :-D fyfan va kul vi hade! de har nog vart den bästa semestern nånsin! även fast den började skit! den började med migrän som tog fyra timmar innan den gick över :-( men när vi väl kom iväg hade vi sååå jävla kul alltså ojojoj jag säger bara OMELETT! hahahahah jag sitter för mig själv och skrattar åt de fortfarande, hahaha! aja efter en vecka i smögen började vi åka hemåt men jonas och dom åkte till göteborg vi sov då i mariestad två nätter sen tre i örebro :-) och nu är jag hemma :-D ååh så skönt de ska bli att sova i sin egna säng inatt! (y) har verkligen saknat den! min säng är den bästa! åååh vad jag har trök >.< har precis mublerat om i rummet också^^ men nu kom farfar så jag måste kila. slänger upp lite bilder ikväll kanske :-D och är nån som vill hitta på nåt?! SNÄLLA HAR SUPER TRÅKIGT! så ring för mitt comviq kompis har gått ut och jag har inga pengar kvar^^ men kanske hörs med lite bilder ikväll. harähej.
pussä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0