inte min dag igår säger jag bara!

det börjar med att jag ska klippa grästet men då går gräsklipparen sönder (Y) sen så skoj bråkade jag och min bror då skulle jag sparka honom, så sparkade jag rakt in i kanten i typ dörren! så nu vet jag inte om min tå är av elr om det är en spricka elr bara stukning, men den är helt blå jag kan inte röra den och de gör sviiiiiiin ont (Y) sen fick jag typ världens repa i skärmen idag också, sen funkar inte min hem nyckel i dörren allting går så jävla bra för mig igår! och nu för att jag inte kan typ gå ens så kunde jag inte spela match idag heller, blir nog ingen träning för min del på ett tag, menmen så äre när man är klantig (Y) så idag blev de hem och sova och bara vila min stackars fot. men imån då ska jag gö slingor :D:D hoppas verkligen de blir bra för jag hatar mitt hår! :D aja men nu håller jag på att dööö för de gör gris ont i min fot. så vi hörs! PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0