TJALLABALLA!

ttjaaooooo alla glada :D kom precis hem från min mormor :-) hade lite tråkigt nu, för jag väntar på att vi ska åka och köpa pizza! muuuuums vad dä ä göttans! :-D hih aa så jag tänkte att jag skulle blogga lite,  och vet ni vad som händer imån? jag ska få ta ur min tandställning förhoppningsvis! :D:D observera ordet förhoppningsvis, jag har nämligen inte skött mig, har inte använt den sen jag va där sen, ca ett halvår sen^^ men hoppas hon inte mäsker nåt (A) så jag får ta ur den, för dom där jävla sakerna som sitter runt tänderna är sjukt dryga att ha! hatar dom. så vi får väl hålla tummarna att de går vägen :-) tjolahoppsan efter de så ska jag träffa ebbbasöt :-D de ska bli nå sjukt kul! väldigt länge sen, hoppas vi hinner, för jag ska ju gö en massa skit hos tandläkaren, för vi har ju träning imån också :-) fetttt länge sen jag tränade! usch usch men kul skare bli! :-D nog om de, tänkte skriva lite om filmen sommar med göran, som jag va och såg i västerås :-) inte sådär så man satt och garva ihjäl hela filmen, men helt klart en sevärd film :-) tycker jag iaf :-D men nu ska jag inte skriva nå mer, pusssss på den som läste allt! :-D harähej.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0