trötter.

tjenare, har percis ätit innan de kom jag hem från alicia, säger bara gaaaaalet rolig kväll :) tackar allihopa, de va sjukt kul. först färgade jag alicias hår de blev skit bra faktiskt :) sen drog vi och åt, med lite folk, kom inte ihåg exat vilka som va med där men skit samma, sen åkte vi hem till alicia, och då kom de lite fler, och då åkte några och hyrde skräckis, men den va inte läskig bara jävligt äcklig, okej, visst hoppa man till lite då och då. men aja :) sen va vi på alicias rum, sen gick vi ut och gjorde "de vi skulle" hihi, och jag kan bara säga att de va jääävligt skoj! :) och sen typ vid tre drog den sista hem ;) då gick vi och la oss, sen skulle jonna upp åtta (y) men då låg vi kvar och sov :) sen åkte jag och denice hem typ vid tolv. sen åt jag sen nu ska jag iväg till city gross och inventera (y) hörs sen. PUSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Aliciaa

BÄÄST <3

2009-08-30 @ 19:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0