tttjjaao

kom precis hem från västerås :-) kulkul, vaknade halv nio av att brandlarmet gick (y) fick kuta ut, men som tur va brann de inte, fattade de så iaf ;-) skit samma, käkade frukost fixade sig och drog hem. hittade faktiskt lite i västerås också :-) ett linne på gina tricot, för 49 på rean, kanske inte de snyggaste, men sjukt skönt å ha när de ä varmt :-D sen en typ hög kjol jag har letat efter vääääldigt länge, fast egentligen är de nog typ ett linne kanske? men jag har de som kjol, de hittade jag på new yorker för 49 ;.) sen köpte jag korta leggins/tights på h&m sjukt sköna! fär typ 69 :-) men nu måste jag fixa de sista ska till långsjön med julia strax. harähej.
pussä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0