2009-snart slut(!!)

2009 börjar ju närma sig sitt slut. och gud va jag har vart med om mycket detta år! verkligen ett händelserikt år! och alla nya människor jag lärt känna, även vissa jag kommit mycket mycket närmanre. men de har vart vissa tråkigheter också. med vänner, bästa vänner och allt de där. men dom personerna/personen vet nog. och de känns mycket bättre nu iallafall för min del. :)

men de jag vill komma till är hur tacksam jag är till alla jag känner, hur mycket dom betyder för mig, hur otroligt roligt jag har med alla mina vänner. och hur otroligt mycket jag älskar er. ni är dom finaste jag har, familjen också förstås! alla stunder med alla jag har fått vart med om, alla resor som jag gjort med mina vänner och även några med familjen, jag kommer aldrig glömma dom! jag hoppas ni också har haft ett super år. för de har verkligen jag. ♥♥♥

VERKLIGEN TACK ALLA, NI BETYDER VERKLIGEN!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0