FAN OCKSÅ.

hej, nu har jag kommit hem från hanna. hennes hår blev jätte fint tycker jag. :) hon passar jätte bra i brunt :) hihi medans hon duschade och så så kikade jag på bert. hahahahah sicken sköning. så försöka hitta nån av filmerna så jag kan kika på dom. hahah bara ett måste!

söndag imorgon, man blir ju helt dag-vild när de är jul och lov. jises. träning också, men jag vet ej om jag kommer hinna träna. :-( nu är det så att min gammelmormor som är 93(?) tror jag, har ramlat och slagit sig. så hon ligger på sjukan i falun med troligtvis brytet lårbenshals eller vad de nu heter. så jag kanske är tvungen att åka in dit. men jag måste på träningen också. eftersom de är viktig.. vi får se hur jag löser det. men de är även viktigt att hälsa på henne. hon är 93, de är inte många som blir så gamla så de gäller att passa på. för man vet aldrig vad som händer tyvärr. nej fyfan jag klarar inte dehär. jag hör av mig senare när jag känner mig lite bättre. hejdå♥

bilden är tagen med mobilen på gran canaria och ser ut som ett hjärta

vär rädd om er.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0