FILMKVÄLL!

japp idag ska jag, mamma & mina två bröder titta på film. de blev slumdog millionaire. min faster sa att den va bra, så vi får väl se vad vi tycker. :-) hoppas på att den ska vara bra, den verkade ganska så bra iallafall :-D
åå nu sitter jag här och är proppmätt! jag och mamma delade på en kebbab-pizza, å herre jises va mätt man blir! men super gott vare iallafall! :-D

ååååååå vad jag är glad just nu!!! varför vill jag inte riktigt säga än, de är lite tidigt. men på julafton lovar jag att berätta. :-D hahahah ååå jag hoppas så jäkla mycket på att de är som de verkar vara! olalalaaaaaa :)


nån som sett filmen? isåfall vad tycker ni om den?

hör av mig mer senare.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag har sett den :) den är bra, men bättre andra gången man ser den!

2009-12-19 @ 20:58:48
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0