frågor/svar :-)

tjena. filmen är slut sen ungefär en timme. men jag tänkte att jag skulle skriva lite frågor och svara på dom eftersom 2009 snart är slut och jag har inget bättre för mig och kameran är slut på batteri + att jag orkar inte ta kort. så här kommer dom! :)

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Amanda Sten

Smeknamn: Stenis, sen massa fler smeknamn som jag hatar att bli kallad till!
Låt som när du är ledsen sörjer till? hmm, jag har nog ingen ;)
Beroende av: musik, vänner, familjen & ja allt som gör mig glad :)

Vad tror folk om dig?: haha jaadu, de va en bra fråga, ingen aning faktiskt..

Vad får du oftast komplimanger för?: jag tror faktiskt de är min tänder. hehe

Vad säger du för att imponera på någon?: jag vet faktiskt inte..

Hur imponerar man på dig?: vara sig själv och säga snälla saker kanske ;)

Brukar du skratta för dig själv?: hehe ja de händer faktiskt^^

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: okej ;)

Var bor du?: hytting

Trivs du där?: som fisken i vattnet

Äger du några converse: nepp.

Vad har du för mobil operatör: tele2 comviq

Är du allergisk mot något: hund och timotej eller vad de heter ;)

Hur svarar du i mobilen: typ Ja? eller hallå? eller Tjena lars-olof! :D heheh

Vem ringde du senast?: pappa fast de va mamma jag pratade med ;)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: men jaaaaah hejdååå

Antal timmar sömn inatt: 9h kanske nåt sånt.

Brukar du komma i tid: ja för de mesta, men de händer att jag kommer försent också.

När mår du bra: hela tiden ;)

Hur känner du dig nu: lite små trött. men längtar som tusan till en massa saker!! :D

Vanligaste färg på dina kläder: oj de är hemskt olika.
Vad tycker du om fötter: jag har "fot-skräck" så jag tycker de är riktigt äckligt! ;9

Vad saknar du: 2 oktober!!!!!♥♥

Hade du en bra kväll igår: ehh nej tråkig som fan.

Favorit dryck på morgonen: brukar sällan äta frukost..

Rakar du benen: Ja, de gör jag.

När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag ska upp till skolan så mellan 22-23 men när de är lov eller helg så brukar de bli en 2-3..

Är du blyg?: ibland, och ibland inte
Sysslar du med någon idrott: gym och fotbollen♥

Vill du hellre ha mail än brev: brev är alltid spännande och kul, men de är även bekvämt med mail. så de beror på :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet faktiskt inte..

Har du spytt offentligt: beror på vad man menar med offentligt.. ;)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ojoj klurg fråga. jag vet faktiskt inte.

Är du nöjd med ditt liv: ja, jag är otroligt nöjd! jag har så otroligt fina vänner!♥

Är du bortskämd: både ja och nej.

Vad gör du i morgon: partaj och firar in de nya året! :)

Vad är det värsta du vet?: när folk är så avundsjuka så dom måste klanka ner personer.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: oj hehe jaa beror på vad jag ska göra, de är väldigt olika!

Vad längtar du till?: de mesta! men framförallt stockholm! :)

Har du bra vänner och äkta vänskap?: jaa absolut!♥

Vad använder du för shampoo?: gliss :)

Vad är det finaste du fått?: det finaste hmm? nej gu jag vet inte..

En speciell dag du minns: oj de finns så många, men om jag måste välja en så, 2 oktober ;)

Hur gammal är du: 14, fyller 15 den 17 september :)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: denice tror jag.. ;9

Gillar du golf: haha ooo ja! de va sjukt kul när vi spelade förut!

Vilken tid gick du upp idag: 11.00 för jag skulle till kupolen :)

Har du strumpor på dig nu: ja, tillochmed sockor!:)

Är det okej att gråta: ja absolut.

När grät du senast: kommer inte ihåg..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa till thailand i tre veckor tror jag :) och sen spara tills jag flyttar hemifrån :)

Bär du glasögon eller linser: japp

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, men dom har oftast snyggast kläder :)

När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 12.00-14.00
Har du piercing: räknas öronen?

Vill du gifta dig: ja, i framtiden ja.

Vill du ha barn: ja längre fram när jag hittat min dröm-prins ;)

Solar du ofta: inte solarium, men på sommaren ja:)

Är du bra på att laga mat: jag är kung på de! :) hehe

Vad dricker du helst när du är törstig: en kall julmust när de finns, eller en cola. hehe bra jag vet ;)

Vilken är din favoritglass: oo jag älskar all glass!

Vad äter du helst när du ser på film: lösvikts godis! :)

Bor dina föräldrar tillsammans: japps

Har du tandläkarskräck: beror på vad jag ska göra..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: helt klart kvälls-människa! kommer knappt upp på morgonen ju!

Vilken ögonfärg har du: väldigt gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja de har jag när jag gick i fyran pga en person som förstörde allt.
Biter du på naglarna: heheh jaa det händer ;)

Senaste låt du hörde: down, jay sean :)


så där har ni lite mer om mig! :) hehe jaa nej nu ska jag nog läsa lite igen, heheh men jag vill börja läsa trean snart därför måste jag läsa på nu! :) ha det fint så får vi se om vi ses nå mer ikväll vilket jag tror vi gör. men puss så länge! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0