HAPPY!

kom precis hem från gymmet! känner mig helt utsvulten haha! de ska bli väldigt gott med jul-mat och julmust nu. :-)

men hörrenini?! vet ni vilken jäklans tur jag hade igår när jag va på kupolen? som dom flesta vet vid de här laget så har jag velat ha barbamamman super länge! ända sen dom kom, och vet ni vad jag fick igår när jag köpte?! jo EN BARBAMAMMA! åå vad jag är glad, haha wohooo nu ska jag skryta lite mer ;) nejdå jag ska vara snäll. nej nu ska jag fixa lite dittan å dattan. syster och co. kommer snart. och vi ska fira jul! sen blir de kupolen, så vi hörs ikväll fina! :)


nu är den äntligen min! hahaha eller vad säger du denice? ;)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0