jadu, hur tänker man då?

ibland undrar jag hur vissa tänker. jag har vart borta. visst okej, de är mitt fel att jag har hamnat efter rätt skapligt. men jag frågade faktisk om jag verkligen inte behövde med mig nå läxor. nejnej jag hjälper dig sen när du kommer hem ska du se! okej, tänkte jag. men va fan?! nu sitter jag här igen och inte kan ett skit. för hon hjälpte mig med de där skiten idag. och vi har prov imorgon, men annars är allt toppen. nej de är de inte.

blev gym idag, sen efter de tog jag bussen till löket och pluggade med denice. men kan fortfarande inte nåt till provet. och jag som lovade henne att jag skulle visa att jag va värd ett vg i svenska. men de är ju inte direkt lätt och de förklarade jag precis varför.

somsagt multibolls-tunering på onsdag. så sjukt laddad! dom tre grenarna är innebandy, spökboll & rullstols-basket. låter inte de sjukt kul? :-D jaja vi kommer ta hem hela skiten ska ni se! :-)

kommer troligtvis inte hinna med nå bloggning imorgon, därför får ni lite information nu istället! först skola som vanligt. sen hem plugga som faaaan i en timme typ? sen åka till löket och stå där i kiosken och försöka plugga som tusan. (so-prov) sen hem vid nio, se på andra avenyn duscha sova. så så ser min tisdag ut. såå sen på onsdag har vi ju tunering, men hinner förhoppningsvis med ett innan jag åker. men om inte, så hörs vi när vi hörs mina fina!♥


jag bjuder som fan på den här! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0