JULSTRESS(?)

jag vet inte om de är all julstress eller om de bara är helt vanlig trötthet. men jag är verkligen helt slut känns de som. jag har bara legat framför datorn och tv:n ända sen jag kom hem. sovit har jag också gjort en stund..
men börjar känna mig lite mer i form nu. tänkte faktiskt att jag ska om ett tag packa fotbolls-väskan för imorgon och sen lägga mig och sova. känns verkligen som att jag behöver det. men jag hör nog av mig minst en gång till innan jag släcker ner för dan. tillsdess, sköt om er! :-)♥






haha jadu, vi har alltdid våra ideer, vi har alltid kul. och jag älskar dig otrolig mycket!♥

Kommentarer
Postat av: ebba

Hihii ja det har vi allt!

älskar dig med! :)<33

2009-12-19 @ 00:01:18
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0