MM PÅ TIDEN.

puuh! äntligen klar med all jul-klapps handling. känns super skönt! eller ja, jag har ju denice kvar, men vi ska ge varandra det sen :) imorgon ska jag nog bara ta de chill, sova ut riktigt, (om jag kan eftersom mamma är ledig -.-) dra till farmor och hämta min kjol som va en klänning, men hon har sytt om den, kanske dra till gymmet, beror på om de är öppet och jag får med mig någon ;) de visar sig.

iallafall är jag både väldigt glad och väldigt sur :9 jag vet att mamma har köpt den där stickade tröjan till mig, men jag ska få den i julklapp -.- men sen vill jag ju ha dom där sol-glas-ögonen!! jag tror inte mamma har köpt dom, men jag hoppas så jäääkla mycket. annars ska jag köpa dom själv. om dom finns kvar vill säga, vi såg ju hur de gick med armbanden, dom tog ju slut som smör i solsken -.- men det är bara och vänta och se på julafton! :)

nej nu har jag missat typ 1000tv program jag måste se innan jag blir allt för trött och bara somnar! jag hör av mig igen innan jag lägger mig, om jag inte somnar ;)

hehe ungefär mitt rätta jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0