SISTA!

jaa nu blir de sista inlägget innan jag lägger mig ner i min säng för sista gången innan jag drar iväg! jag kommer inte hinna blogga nå mer nu innan, så ni får ha de så super duper bra här hemma i kalla sverige. jag lovar att jag ska tänka på er när jag ligger i solstolen precis vid havet! :-) alltså de är helt sjukt vad jag kommer längta efter er här hemma! jag kaaaanske bloggar när jag är borta, beror på om jag kommer ha tillgång till en dator, troligtvis inte, men jag lovar att höra av mig så fort jag kommit hem på onsdag!!   (jag måste bara tillägga att jag hade besöks-rekord igår!! :-) )


HEJ DÅ ALLIHOPA VI SES OM EN VECKA! :-D

Kommentarer
Postat av: Ebba

åååh din lyckos!!!! <3

2009-12-02 @ 15:35:23
URL: http://ebbaagren.blogg.se/
Postat av: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

fin blogg :) allt bra idag?

2009-12-09 @ 18:15:04
URL: http://febwiie.blogg.se/
Postat av: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

sv; Härligt! Jag är också lite trött..

2009-12-09 @ 18:46:04
URL: http://febwiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0