toppen!

äntligen fredag! älskar fredagar! och speciellt den här, den enda lektion jag hade va matte i en kvart. sen har jag vart på elevrådsmöte och lucia och massa sånt där. skönt.

fredag som sagt, vad händer för er denna dag då? :-) min vet jag faktiskt inte riktigt. blir nog troligtvis löket, efter de har jag faktiskt ingen aning.. denice är borta också, hon är och åker skidor den skit ungen! ;-) hahah. jaja nu ska jag sy igen hålet som blev idag på mina leggings, sen ska jag se riverside, sen ska jag nog kolla på andra avenyn, sen är nog klockan tillräckligt mycke. vi hörs nog mer ikväll! ni får ytterligare en bild nu från min underbara resa. pusss!♥


tagen med mobilen, men jaja ni överlever! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0