USEL

hejhopp. haft en skön kväll? de har jag, jag hara bara chillat och läst lite i min nya bok, jag har ju sett filmen så jag vet ju vad som händer, men den är ändåså sjukt bra hittills. ska läsa resten av böckerna sen också :) men nu snart ska jag nog släcka ner. ska till kupolen med mattssoniie♥ imorgon klockan tio så jag lä gå upp tidigt. och om jag ska orka de så lä jag ju sova tidigt vilket jag är helt usel på. kommer aldrig i säng i tid när de är lov. inte skola för den delen heller. jaja skärpning ska de bli!! men jag hör av mig imorgon när jag kommer hem så får vi se om jag kom hem med något nytt. så säger vi puss godnatt så länge :)♥

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0