vad händer denna lördag?!

jag ser de snöar jag ser de snöar de va väl roligt hurra! snösnösnö<3

äntligen har de börja komma snö, för vad är jul utan snö liksom? ingen riktig jul iallafall ;-) de är ju trots allt inte alls långt kvar fram till jul. så vad har ni önskat er för något? :-)
överst på min önskelista är nog en P&L-biljett. sen är de lite fler småsaker också.. ;-) så vi får väl se vad de blir för något :-D

lördag idag som sagt. ska nog bara vara hemma och chilla järnet idag med tror jag. om de inte är någon som vill hitta på något förståss ;-) gud va skönt de va idag och sova ut riktigt! jag somnade från filmen och allt igår så jag somnade faktiskt före elva och de är väldigt tidigt för och vara mig på en helg! sen vaknade jag vid elva. så nu är jag utvilad! :-) känns bra. men eftersom jag troligtvis blir hemma hela denna lördag, så blir de kanske mycket inlägg och bilder om ni har tur(?). åå vilka planer! ;-) hahah nejdå. men vi hörs! pusssselliiikysss.♥


en bild på mig också bjuder jag på, åå vad jag är generös (stavning?) idag! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0