DALECARLIAAA! <3 <3

idag fick de bli en riktig slöa dag, men skönt vare! jag vaknade halv ett av att mamma väckte mig, va sjukt trött, åt frukost ute igen, mysit! sen gick jag in och kollade på tv till typ halv fyra elr nåt, i pjyamasen, jätte skönt sen tog jag en dusch och sen la jag mig i hammocken (stavning) och från typ kvart över fyra till halv sju. då kom mamma & pappa hem igen och då gjorde dom mat och de blev tacos :-) muuuums! älskar det så jäkla gott ^^ då va klockan typ åtta när vi hade ätit sen vart de jordgubbar framför tv:n och sen blev de lite godis, mysit! efter typ de frågade hanna hom jag villa följa med henne ut lite och de gjorde jag, vi va ute och gick, och vi hitta världerns äckligaste mozarellasticks!!!!!! helt prickig och grå, USCH!! ni som va med förra sommarn vet vad jag snackar om ;-) hih aja, nu ska jag kanske kika på nån bra film, och vet ni vad? typ spotify fast med filmer ska kommmmmma FATTA VAD BRA????? :D och imån äre dalecarlia invigningen :D:D:D:D::D: älskar dalecarlia! och så bire coz måndag, onsdag & fredag för min del :-) sjuuuukt kul, hoppas de kommer mycket folk! aja nu ska jag sluta babbla, nu bire film elr bara slöa som jag gjort tidigare idag^^ harähej.
pussä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0