nööjd!

tjääää!
har vart i falun idag! älskar den staden^^ hittar alllllltid massa saker där! åkte dit typ halv elva? kom hem vid halv två sen åt jag lite lunch och nu väntar jag på att putte ska bli klar, sen ska hon komma hit sen ska vi ut och harä skoj!
ååh vad jag gjorde fynd idag! :-) så jäkla nöjd med de jag köpte alltså! tack mamma! för du va så snäll och köpte allt till mig^^ allt va jätte fint! så nu bjuder jag på lite bilder innan jag sticker ut med putte! :-)


tunika från gina tricot 149kr :-D


linne från gina tricot 129kr :-D
byxor/tights från IKON 70kr :-D (på ren)

byxorna är precis "samma" som från vero moda.
nu får de räcka :-) nu ska jag ut med puttebabe <3
pussä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0