sommar&sol

wiiieee vilken dunder dag de varit idag :-) hahah de låter som att alla mina dagar är dunder bra hela tiden, och så äre just nu :D:D helt fantastiskt! fast de är inte alltid de är så, när de är dåligt väder suger det ruuumpa! men de ska vi inte snacka nu, för nu äre fiiiiiiiiint! :D hiih, åååh satan så jag har brännt mig!!!! :O nå helt sjukt! min rygg är ju fan helt jäkla steeekt! bra jag är (y) men nu ska jag skärpa mig, även fast jag smörjde in mig idag, men solen måste vara super stark! skit samma, de fick väl la bli långsjön idag med =) pusspårräääh! as mycket folk vare! men kul att så mycket folk tar sig tid och kommer dit tycker jag! :-) imån blire långsjön med, med typ samma som idag! kommer bli super kul, men då ska jag vara försiktig^^ och på söndag äre dalecarlia invigning också, fiiiiiifffaaaaeen va kul! JAG ÄLSKAR DALECARLIA! <3<3 såå jävla kul, och sen på kvällarna blire coz :-) jag ska gå måndag, onsdag & fredag, dom andra dagarna får vi inte gå för vi har matcher tidigt, och på torsdag äre grillning i tunaåstrand med laget, myys hoppas på bra väder, annars äre int nå kul. inte lika iaf. och vet ni vad? imån ska amanda sten städa sitt rum! helt sjuk! bjuder kanske på lite bilder sen :-) och nu vart de kursiv och de går inte att ändra tillbaka? :O knäppt. aja tillbaka till "ämnet" ^^ jo jag måste göra de för att jag ska få min månadspeng -.-!!!! städar jag inte rummet får jag ingen månadspeng, och de suger rumpa för de värsta jag vet är att städa, liksom vafan gör det om de är kläder på golvet? gå över dom fö fan! aja måste jag så måste jag, och jag gör de bara för att jag har pengar kris just för tillfället^^ men nu måste jag typ dra och sova, för jag måste upp as tidigt imån igen -.- för att jag ska hinna städa innan jag drar till långjön. så harä bäst.
pussä

Kommentarer
Postat av: ebbaa

för å få bort de kursiva markerar du texten igen & trycker på samma knapp som när du gjorde den kursiv? ;)

2009-07-02 @ 23:09:13
URL: http://yyoghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0