städning så de ryker!

åh herregud så jag har vart duktig idag (y) jag har stäääääääädat! slå den du ;-) hihihih! ställde klockan på 9 igen -.- gick upp typ vid halv tio kanske? tog de lite lugnt la mig i soffan en stund, sen drog jag igång med min städning, ojojoj sikken skillnad de blev! bjuder på bilder snart! tog en paus vid tio? tror jag och käkade frukost ute på altan med pappa^^ han va ju ledig idag :-) första gången i år jag åt frukost ute på altan, jätte mysigt faktiskt :-) men sen fortsatte jag kanske vid halv elva igen, va klar vid typ halv tolv, då tog jag en snabb dusch typ, och sen böt jag om till badkläder och åkte till långsjön sen :-) myyyysit vare, kanske sista dagen man kan va där på länge? man vet ju aldrig med vädret, men jag hoppppppas verkligen de blir varmt hela nästa vecka också, snällllllla! hahaha, aja smhi kan ju typ ta sig i röven, för om man kollar där så ser de inte så bra ut! skiiiiit rumpa! men vi får ju hoppas att de kommer tillbaka snart igen :-) för vi älskar ju detta väder? :D ooh, när jag kom hem la jag mig på min säng och somnade, satans va skönt de var! OOOHHH NEEEEEEEEEEEEEEEJ! NU HÖR JAG ATT DE SPÖÖ REGNAR UTE! :'( jag gråter krokodiltårar!!!! undra varför man säger så? gråter krokodiler extra stora tårar? elr gråter dom över huvudtaget? nån som kan svara? äsch inte vet jag, och nyss hade jag en fet jävla äcklig spindel brevid min dator, så ja har lite svårt att sitta still här, jag haaaaaaaaaaaatar spindlar, så jävla världelösa djur, så sjukt äckliga! och just nu har jag aaaaasss tråkigt så nu sitter jag bara och snackar skit, shit jag tror de åskar??? måste skriva klart och stänga av :'( aja pusssss för dom härliga dagarna som är slut nu då :( JÄVLA RÖÖÖÖÖV! ta er i röven säger jag! varför ska de regna så jävla världelöst! aja nu bjuder jag på lite före och efter bilder! skriver kanske mer imån, nu ska jag typ kanske sova snart, nej de får nog bli en film först. harä hej.

före



efter


lite skillnad va? ;-) aja nu ska jag sova, och jag fick lov att vänta med att lägga ut det, för de började åska som fan. -.-
pussä

Kommentarer
Postat av: Ebba

oj snacka om skillnad amanda! :O



man säger att nån gråter krokodiltårar när den typ låtsas gråter för att få som den vill ungefär. ;)

2009-07-04 @ 10:51:19
URL: http://yyoghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0