tråååååååkigt väder -.-

aså vart fan har de roliga vädret tagit vägen?! :O orkar inte med sånt här jävla skit väder! de suuuuuuuuuuuuger! och idag åkte ebba också :''''''''( 2 veckor utan dig! kommer bli sjukt tråkigt. men men så äre.
vad ska jag säga om dalecarlia veckan då? jo att de va sjukt jävla dåligt väder, två matcehr inställda, de gick inge bra för oss överhuvud taget. men men nästa år brudar då jäklar äre vi som tar hem skiten! :-) thihhih.
sen vill jag kommentera att coz:en som va, musiken har vart helt okej till att va bra jämfört med tidigare då de sugit totalt. men de har vart super kul att gå för de har vart så sjukt mycket roligt folk! :D typ fullt? har aldrig sett så mycket folk på coz som de va den här veckan och de är kul! nog pratat om de, den här helgen har jag vart typ helt död men aah. idag vaknade jag typ tolv, tidigt jag vet, men jag skulle faktisk till kupolen^^ åkte först till biltema och köpte gummistövlar randiga, hahah vad jag kommer bli snygg på semestern NAAT! men lite coola varom iaf :-) jag köpte inte nåt på kupolen idag, för jag ska till falun imån med mamma och hanlda kläder, så då ska jag typ köpa dom sakerna där :-) så jag ska upp tidigt imån -.- bläääääääääääääää! hatar det ;-) men men så äre om man ska handla och de är typ värt lite iaf :-) hände ikväll då? nja de bir nog soffan, godis och film. de blir myys! sen bire duschen strax sen ska jag sova tiiidigt idag för jag ska upp tidigt. men vi hörs väl snart? ni får va sociala med mig för på typ tisdag ska jag sova hos min farmor, hahah då bire smstummar så de ryker. haha aja ni får harähej.
pussä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0