allting har sin början, allting har sitt slut..

jaa, de är faktiskt en sak jag har funderat på, och jag kan faktiskt inte komma på något som inte är så. ganska hemskt egentligen.

nej nu är jag riktigt hungrig & trött. så nu ska jag ta och göra mig några mackisar, sen ska jag sova gaanska så snart. jag behöver verkligen de, för jag har knappt sovit dom senaste nätterna, för jag har kommit hemskt sent i säng. skärpning ska de bli!

NEDRÄKNINGENMINSKAR MED STORMSTEG, OM EXAKT 7 DAGAR SITTER JAG I ETT HELT ANNAT LAND I VÄRMEN!!! :)


jaja ha de fint älsklingar! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0