ändringar.

jaa som ni märkte så hörde jag inte av mig igår nå mer.. för de första så blev de ingen färgning på hanna igår. hon fick främmande. sen skulle vi ju få gäster, och efter det åkte jag ut med sanna & hanna. när jag kom hem vid 20i tolv så hade jag sån jävulsk huvudverk så jag la mig på min säng och somnade. inte kul. nej. men igår hände de vääldigt konstiga saker! :o får se hur de går med de där. orkar inte skriva om de nu ifall de inte va något^^

jaja söndag idag igen då.. skola imorgon -.- prov på onsdag och jag har inte gjort klart uppgifterna och jag har heller inte tagit hem boken för den glömde jag ju i skåpet såklart (Y) så de blir rååå plugga måndag och tisdag :( men nu är de ju inte många dagar kvar tills jag åker utomlands och de ska bli så sjukt skönt. :)

nej nu ska jag klä på mig och göra iordning mig :) blir troligt vis bara hemma idag så jag hör väl av mig fler gånger. så vi säger hej så länge! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0