börjar lika något.

har pluggat i princip hela dagen efter att jag vaknade, och när jag åt och när jag va och fixade bilarna med pappa. ja har setat i flera timmar och pluggat. jag har 14 biologi-frågor kvar, men jag väntar på min bror för jag behöver hjälp med dom. sen har jag gjort hk. men inte de där om en affär. ska höra med syrran imorgon :-) sen nu tänkte jag packa lite, inför imorgon, och tills jag åker, sen ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag lägga mig och läsa tyska. hör av mig mer sen! :-)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0