denice&kiosken.

hej! kör lite snabbt idag igen då :) ska snart gå till löket med denice. hon ska jobba med mig idag istället för ebba. så om ni inte har nå för er så kan ni ju komma förbi :) förövrigt så har de nog inte hänt nå speciellt idag. andra avenyn ikväll klockan 21. första säsongen va hur bra som helst. sen har de bara blivit sämre och sämre. men man måste bara fortsätta ändå, man måste liksom veta vad som händer, går inte och sluta efter att följt en serie i flera år och sen bara sluta fast de är dåligt ;) hahha. jaja nu ska vi strax dra. vi hörs! ♥



big maamaaa bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0