:) (:

hej!
vad har ni gjort idag då? :) själv har jag bara hunnit gått i skolan hela dagen.. sen hade vi ju även 2,5h håltimme helt i onödan. för direkt när vår lektion skulle börja så fick vi sluta för att våran lärare var tvungen att åka iväg. men de är ju inget du kan rå över iallafall ;) men på håltimmen gick iallafall jag och fia och åt subway :) göttans vare. riktigkt hungrig va jag också :) nej nu ska jag lägga mig och läsa lite i taket lyser stjärnonra som vi ska läsa inom svenskan. sen ska jag fortsätta plugga hela kvällen ;) jag kommer nog inte blogga sådär jätte mycket den här veckan. har nämligen väldigt mycket att göra som vanligt nu när skolan kör igång igen. -.- men men. vi hörs väl säkert en gång till ikväll. hare fint. pussssiii!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0