:(

hej, jag hann verkligen inte blogga igår. orkade gjorde inte jag heller. ni får faktiskt räkna med sjukt dålig uppdatering ett tag framöver, för nu börjar det bli ganska mycket med skolan igen.. och sen den 2 december åker ju jag utomlands!!!! deniiiiii :)
nu har jag tagit svinis-sprutan igår. jag va sjukt nervös innan och trodde jag skulle få panik eller något. men de gick faktiskt helt okej. fick lite ont i armen efter och kände mig hängig. men sen vid sju/halv åtta fick jag riktigt ont i armen kan jag säga!! inatt höll jag på å frysa ihjäl också (y) hade som tre täcken och bara låg och skaka. helt sjukt.
jaja de börjar kännas lite bättre nu i armen men de gör fortfarande ont. :(

fredag idag som sagt. de enda jag har ätit idag är typ en halv macka på hkk. och sen lite godis. jag känner mig inte alls nå sugen på mat fast jag är hungrig! fryser gör jag också. så jag ska nog ta mig en varm dusch, eller så gör jag de imorgon. och sen så lägger jag mig och soooover. känner mig helt knäckt. ska färga håret på mattssonieeää imorgon troligtvis :) skojsigt. sen får vi besök, vet inte om jag blir hemma efter att vi ätit eller om jag ska ut. de återstår och se ;) men vi får höras imorgon förhoppningsvis! :) hare prutti najs mina darlings. :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0