:'(!!

nu har jag sagt hejdå till min underbaraste denice andersson. åå va jag saknar henne redan! kommer inte få träffa henne förns på onsdag!! och sen då på onsdag så kommer jag ju bara vara i skolan halva dagen! och sen åker jag och jag kommer vara utan att prata med henne på en hel vecka! de kommer kännas väldigt konstig, jag är ju liksom van att hon alltid är med mig efter skolan, och alla samtal varje kväll. och skulle de bli nå undantag att vi inte ringer, så sms ar vi så vi får ont i tummarna. alltså jag älskar dig denice så jävla mycket! du är bäst!♥ och när jag är borta kommer jag typ max kunna skicka ett/två sms per dag!! :-( höhö, de låter som att vi kommer aldrig få se varandra nå mer! men så är ju inte, men en vecka är ganska lång tid, iallafall för oss ;-) för jag älskar henne och hon är min allra, allra, allra bästa vän! och med henne kan man inte vara på dåligt humör länge, för sedan skrattar man åt de hela, du är så sjukt underbar! så vi ses på onsdag älskling!! :-) och nu när du är borta ska vi smsa så de ryker från tummarna!! :-) hör av mig senare igen, nu snart kommer mamsen hem och vi ska jul-pynta lite, sen ska jag till löket. kanske hinner innan löket, annars blir de efter. ha de fint!♥

höhö, bilden är så jäkla hot! men jag älskar dig, bäääästa bästa vän så otroligt mycket<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej ..

2009-11-27 @ 17:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0