GODNATT&SOV GOTT!

de ska jag göra iallafall. nu ska jag vila upp mitt huvud så jag är riktigt pigg och gla imorgon, redo för massa läxor. naat. haha jag vet hu de där kommer bli. men jag måste verkligen! jag ställer iallafall klockan på elva. ska se ett program då till tolv, sen efter de går jag upp slänger på mig kläder osv. sen sticker jag iväg och fixar bilarna, sen resten utav kvällen går åt till pluggning, packning, tv tittande & duschning. men jag hör av mig mer imorgon som egentligen är idag. så de sista jag gör för idag är att läsa igenom tyska papperena en sista gång, sen släcker jag ner. sov sött sötisar! :-)

Sv- inget
Ma- följa matte planeringen, 25tal.
En- har inte fått något än, får de på tisdag troligtvis -.-
Tyska- träna på till provet jag ska göra på tisdag innan jag åker.
So- franska revulutionen sid 328-337 + Minns du frågor.
No- Minns du frågor, Förstår du frågor & (utmaningen)
Hk- Göra klart inlämnings-frågor & frågor om en affär.
Id- inget
Bd- de skiter jag i och frågar ;-)
Sl- inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0