jobbigt

usch fyfan vad jag hatar mitt huvud. känns som om de ska sprängas när som helst. vet inte om de är svinis sprutan, tror de, för visst kunde man få ont i huvudet utav den? jag tror de. mår illa gör jag också :( har verkligen ingen mat-lust alls! igår åt jag riktig mat för första gången sen i typ onsdags eller något sånt. före de har jag bara ätit mackor. jag vet inte vad de är för fel, men jag är knappast hungrig och varje gång jag tänker på mat så blir jag bara ännu mer illa mående. helt sjukt. jaja nu ska jag nog sätta på en film, eller kolla på nåt tv-program på webben. vi hörs senare! :)♥



typ så här känner jag mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0