RESULTAT:

jaa, nu kommer lite bilder på mitt "nya" jag. observera att jag inte plattat håret, och jag har inge smink! så bilderna är ju inte dirket dom snyggaste men, hahah jaja här kommer dom!



så här har ni, nå vad tycker ni?

jaja, har somsagt inte gjort något speciellt idag alls förutom gymträningen som faktiskt gick super. så nu ska jag stretcha (har ingen aning om stavning) och sen ska jag packa inför imorgon, och sen ska jag sova.
ska till ungdomsmottagningen med skolan imorgon, och direkt efter de ska jag gå till mammas jobb, för sen ska vi åka till farbror doktorn. återbesök för min migrän igen. :( jaja de ska väl gå bra. hör av mig om hur de gick imorgon. får se vad jag ska göra sen. men vi hörs! pusss mina snygga!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0