sånt som behövs ibland :)

nu är jag hemma från axel. kom ganska så nyss hem, har vart med sanna & axel. först hade vi inte en aning om vad vi skulle göra, men sen kom vi fram till att vi skulle åka och hyra film och bara ta de chillidill.  men sen så kom vi på att ingen utav oss kunde hyra, för ingen av oss är över 15 + att de regnade och ingen orkade cykla. så vi tog och såg män som hatar kvinnor. en riktig känslosam film tycker jag. det är en ganska så blandad film med våld, kärlek, spänning ja, de mesta en film kan "handla" om faktiskt. jag tyckte att den va riktigt bra. men ganska så obehaglig också. men en film lätt värd att se om du inte sett den. så den här lördagen va riktigt lugn och skön, sånt som kan behövas ibland :)

söndag imorgon då.. sen är de en hel jäkla vecka med bara skola och massa plugg. :( men jag överlever väl..
och att eftersom de är sista dagen på helgen så ska jag bara ha en skrot söndag. jag har lovat mina päron att städa deras bilar, för de är jag skyldig dom, sen ska jag väl bara kolla på tv och ta de chillidill. så ni kan väl räkna med många inlägg imorgon. (hoppas jag) men jag lovar inget. för de vet vi ju hur de brukar bli. hö-hö. jaja nu ska jag kolla på riverside. vi höres imorgon!  PUSSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0