sorry :(

tyvärr hinner jag inte med några bilder alls. men jag kan glädja er med att jag fick tag i de jag skulle. + att jag köpte en till liten söt barbapappa. bilder kommer imorgon om jag hinner. nu måste jag sätta fart med kemin. sen blir det duschen och tv. ja ni vet. inte vet jag vad jag ska ha på mig imorgon heller, vi har fotografering. så vi får se vad det blir. men bilder kommer. jag lovar. men vi hörs. sorry för ett rörigt inlägg men är väldigt stressad. + att jag och hanna ska snacka med anna-clara imorgon.. får se hur det går.  en sista grej om dagen, att idag va nog den roligaste kemi lektionen NÅGONSIN! hahaha fyfan säger jag bara. jaja berättar mer imorgon. eller ett sista innan jag lägger mig. puss älsklingar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0