städning&fläng

tjeennaaa lars-olof! idag har jag vart jätte duktig. jag har faktiskt städat mitt rum! :) det är jätte fint nu, fast de tycker inte gris-denice. men henne skiter vi i! :) hahah. jaja stanna kvar i skolan tills halv fyra, sen drog vi hem, städa och nu blire gymmet och sen löket :) så vi hörs av imorgon! då ska även jag och denice stå i kiosken, sen dirket efter de ska vi till gymmet igen, sen blir de kanske hem om de är någon ide, sen ska vi till löket igen :) så vi får se om de blir nå men jag tror de :) hare fint. puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0