stressigt.

jaa de är det perfekta ordet för min dag, men egentligen så har den inte vart så stressig ;) jaja de började med idrott, sen skulle vi tjejer från klassen till ungdomsmottagningen. de gick bra och så. nu vet man lite mer saker. sen efter de trallade jag med raska steg till mammas jobb. åt där, sedan åkte vi till doktorn. de gick bra fick lite nya mediciner jag skulle pröva på och så. åkte tillbaka till skolan, va med denice och sanna, gick hem till sanna, skulle egentligen träna på gym, men vi mådde inge bra varken jag eller denice, så  de får bli torsdag och fredag istället! :) jaja som sagt jag åkte hem och åt drog till löket vid halv sex. kom hem vid åtta. och då började ju ullared. efter de va de mamma till mördare. sprang in och duschade mellan de också. sen så nu ska jag se på nåt program jag inte kommer ihåg va de heter. men jag ska hinna farmvillea innan, så vi får se om de hinner sluta innan jag är färdig^^ höhö. imorgon ska jag och denice stå i kiosken på löket, så kommer förmodligen inte va så bra uppdatering då heller. men ett innan jag åker borde jag hinna med iallafall. men annars hörs vi när vi hörs som jag brukar säga. ha det finfint. PUSS!♥   

P.S jag vill bara säga att planerna inför fredagen är sjukt bra, så min fredag iallafall kommer nog bli grym. hihhi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0