(Y) :D

nu känner jag mig riktigt glad! :) har verkligen sovit ut idag. jag har sovit över 12timmar. riktigt skönt! sen så har min kära pappa fixat min internet sladd nu igen, så nu ligger jag i min underbart sköna säng med datorn i knäet igen. känns riktigt bra! :) om 50min ska jag gå till hannah och färga håret på henne! :) sen efter de får vi matgäster, efter vi ätit kanske jag ska ut med lite folk. vi får se hure blir me de :) men jag skriver mer sen när jag kommer hem från hanna om jag hinner innan våra gäster kommer! :) annars hör jag av mig sent ikväll. vi hörs!♥

haha för bilden! tagen sommaren 09 när jag sov hos denna underbara, roliga snygga hannah. <3

nu blir vi brunetter tillsammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0