<3

det ska bli bra. jag vet de, du är äntligen hemma och jag kommer och hälsar på dig så fort jag får. du är en av dom viktigaste i mitt liv. allt jag gjort med dig, alla skratt, alla stunder tillsammans med dig ler jag. om jag skulle sitta här och skriva allt jag gjort med dig skulle jag få sitta tills jag blev 70år. det är hemskt att jag inte kan komma till dig precis när jag vill just nu, men ge det en vecka högst, eller bara så fort jag får så kommer jag! de har vart mycket nu, men de ska vara över nu. du ska snart vara bra igen och allt ska bli som förr. jag vet inte vad jag ska göra om inte du finns. du är som en bästabästabästa vän. och dig klarar jag mig inte utan, du är den som alltid ställer upp, i alla stunder, och dig kan man jämnt lita på!jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0