ååå nej.

åå jag som trodde jag skulle kunna sitta här nu och säga: fan va skönt! jag är klar med allt! men de kan jag då fan inte. nu är jag trött, och riktigt jälva förbannad på skolan. alltså fyfan dom kan ta sig nån stans och bara dra åt helvete! jag har prov imorgon och de kommer gå så jävla dåligt! kan inte ett skit, och varför då? jo för att vi har haft hur jävla mycket som helst den senaste tiden! och då tänker ni: ja men det är lugnt, imorgon, då är det över! men nejnej, imorgon måste jag kuta hem och plugga till so prov som är på fredag. jag säger bara fyfan va dåligt de kommer gå på dom här proven! visst man ska inte tänka så, men vad ihelvete ska man gö då när man har hur mycket som helst?! och man ser timmarna bara flyga iväg och man hinner verkligen inte med? man blir inte på så bra humör då direkt. jag säger bara fyfan va skönt de ska bli med lov! åå detta lov längtar jag så mycket till som jag aldrig gjort förut. fyfan va skönt de ska bli. nej nu måste jag sluta, för jag har prov imorgon och jag måste plugga.
ha ett bra liv skolfanskap.
hörs imorgon, och jag lovar att på fredag, då är mitt vanliga glada amanda tillbaka.

pussinussi.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0