äntligen

jaa det är precis de rätta ordet, äntligen tog jag mig en springtur såhär på kvällskvisten. och satan så skönt de var! så nu ska jag hålla i det här att varje söndag (minst) ska jag springa. sen efter det tar jag minst 50situps. alltså känslan efter är så himla skön! oooh i love it. jaja. nu ska jag ta och slurra, är sjukt trött, kommer förhoppningsvis sova som en stock. skulle verkligen behöva det. :) sen imorgon blir det teater sen skolan -.- juuuuste, på tisdag börjar jag typ halv elva! satans va skönt. nej nu måste jag sova.


så här duktig har jag vart idag, haha.


hare prutti najs.


pusssn!  /amanda ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0