dåligt

jaaa jag vet att det är dåligt med uppdatering. men har haft ganska mycket. men direkt efter skolan så tog jag och fia bussen till kupolen, där hittade jag ett armband jag försöker mig på att förstå fattar inte ett skit. blir bara fel. sen så köpte jag en present åt erica som har kalas på fredag! kommer bli aaas najs <3 och nu har jag och erica precis tagit en spring tur. sen så nu tittar jag på bonde söker fru, sen nu snart ska jag duscha, äta och plugga plugga och plugga. och imån så jag springa hem efter skolan och plugga hemkunskap. (Y) som jag inte ens har börjat med haha. jaja ska ta och skärpa mig, men jag har verkligen inte mått bra den här veckan har vart huuur jävla trött som helst! tog spruta idag också. gjorde as ont tycker jag, känner av de fortfarande. nej nu måste jag skynda mig.

hare prutti naaaaajs.



pussssn!  /amanda ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0