helt slut.

hej! nu har jag precis vaknat^^ har sovit i över en timme, kändes väldigt behövligt. men jag skulle ju plugga och de blev ju  verkligen av (y) men jag ska iallafall åka till löket och plugga där med putte & erica som står i kiosken! :) sen klockan åtta kommer mamma och hämtar mig för då ska vi åka till kupolen! dom har ju öppet till tio elr nåt sånt! :) så ska vi se om jag hittar nåt :) nej nu ska jag platta håret och pallra mig iväg! bjussar på lite bilder från mig och denice när jag sov hos henne! hare fint. hinner inte skriva nå mer idag. men hörs imån!

dagens bra: kommer inte på nåt bra förutom att vi ska till kupolen ikväll för den här dan har bara vart skit, för jag har verkligen vart sjukt trött!

dagens dåliga: jag är verkligen heeelt slut. såå jävla trött & torsdagar är ju inte den "lättaste" dagen.  den längsta rasten idag är 10min och vi har åtta lektioner!


ett par riktiga hetingbilder!



hahah vi är sååå tuffa!


sen får denna avsluta, jag gjorde den på matten! hahahha detta gör vi istället för vi fattar inte ett skit! hahaha.

pussss!  /amanda ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0