hemkunskapsprov (Y)

hejsan svejsan. hihih vilken fredag! :) denna dag började med hemkunskapsprov. som ni kanske läst tidigare så hade jag typ inte tränat till det. inte ens läst igenom det noga en endaste gång. utan bara kollat igenom det lite. men jisses va bra det gick! det här provet va nog det som gått bäst hittills känns det som iallafall! jag svarade på allt, fast det va en fråga som jag hört massa olika svar till, beroende på hur man tolkade frågan, men de borde hon ju se efter och så kanske man får poäng ändå :) sen hade vi ju detdär med praktiskt prov. vi skulle laga spaghetti och kättfärssås. det var super gott, de vart verkligen lyckat! hoppas bara marie tyckte det såg ut att gå bra för oss och att hon tyckte vi skötte oss :)

sen fick vi även hoppa över engelskan idag också :) så då fick vi kolla på skollagsmatchen. grattis! tjejer ni slog maser ni är grymma! :)

nu snart om ett tag ska jag hoppa in i duschen, fixa mig, packa sen kila iväg till erica som har parti inatt. det kommer bli gryyyyyymmmmt! och jag sover där inatt precis som alla andra som är bjudna. så jag kommer väl hem imorgon bitti nån gång. så vi hörs väl då. om jag inte hinner med nån mer uppdatering innan jag drar iväg. men ni får ha en grym fredag. för det ska jag!

hare prutti najs.


pussssn!  /amanda ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0