herreguuu! :D

jadu de är bara förnamnet på vilken kväll vi har haft. alltså jag varnar er nu för ett lååångt långt inlägg ;) men de är värt å läsa. tycker jag iallafall. haha. jaja de hela började med att jag och hanna åkte till julia vid typ halv sju? där på trappen stog anders, danne, ida, putte & lowwe och väntade på att julia skulle komma hem för hon och hennes pappa var och hämtade jocke. efter typ ett tag så kom vi ut, vi bestämde att vi skulle ta oss ut i skogen, vilket jag ångrar stort men åndåså inte ;) efter en bit så tappar vi bort jocke, han gav upp efter en bit, hahah sen så fortsatte vi andra, vi blev tvugna att hoppa över massa typ som bäckar. och sen efter ett tag när vi ska tillbaka är vi tvugna att gå över ca 1km leråker!! och gissa om alla vart leriga? och stackars putte som trillade i leran också! sen efter typ halva så ser jag fia & anders att de finns ju en smal gräs väg vi kan gå i. vi går och pratar lite ovh rätt va de är känner vi hur jäklans blöta vi blir! vi börjar kuta över, men inser ganska snart att de inte tar slut utan de blir bara djupare, så vi blir tvugna att springa tillbaka och fortsätta gå i leran. efter många om och men kommer vi tillbaka till julias hus. hahaha. fy satan va alla va leriga! och då får jag så och tvätta ren typ allas skor. det var skit mörkt så julia och anders stog uppe på en stege och lyste så jag såg. sen kommer dom på att dom ska upp på taket, anders börjar kasta löv ner på mig, och rätt va de är så känner jag hur något klibbigt kastas ner på min rygg. och så hör jag anders skrika: JAG KAN FÖRKLARA JAG KAN FÖRKLARA!! jag börjar aaaaas garva och anders fortsätter skrika att han kan förklara, men sen inser han att jag inte blev sur för han kastade lera på mig så sa han efter att han har alltid villat sagt så till någon. haha jaja, kanske inte låter så kul, men de va så jävla kul. sen när vi väl kommer in och har bytt om för alla blev pissblöta så kör vi kurragömma. haha i mörker. sen ungefär vid tolv halv ett åker ida, hanna & danne hem. då är det jag, julia, putte, fia, lowwe, anders & jocke kvar. vi går upp och typ har kudd krig, sen bestämmer vi oss för att gå till anders. då är klockan ungefär vid två. vi tänkte gå in till anders, men sen såg vi att klockan va två så då vare nog inte så smart och klampa in typ åtta pers in till anders hus där alla sov. hahah så vi går tillbaka in igen. sen vid ungefär tre/halv fyra åker anders hem. vi sa åt han att smsa när han kom hem men de gör han inte, så efter ett tag ringer julia och väcker han, vilket han inte kommer ihåg dagen efter. men vid typ fyra halv fem så sms bombar vi anders med ungefär två hundra sms. men efter ander iallafall åkt hem så lägger vi oss. först slocknar putte, sen kommer fia lite halv sovande, ungefär vid fem börjar vi busringa runt till lite folk. men ungefär vid halv sju somnar lowwe och börjar prata med oss i sömnen. sedan somnar även jocke. tillslut är det bara jag och julia kvar. då ligger vi där på rygg klockan är strax efter sju på morgonen och då säger vi: jahapp vad ska vi göra nu då? sedan typ kvart över sju så tvingar vi oss till att sova. vi vaknar sedan vid halv tolv av att min kära fader ringer. sedan somnar vi inte om igen. ungefär vid kanske två kommer anders och hämtar sina skor och allt han glömde. när han kommer in och ser oss fortfarande liggandes i sängen ser de ut som att han får en chock. haha, ja ungefär vid halv tre äter vi frukost. sen vid kvart över tre åker alla hem.
alltså de var så sjukt kul när jag och julia låg och skrattade åt verkligen allt. nästan alla sov. och vi låg där. hahah ajaja, sånt här borde hända oftare! :) hoppas de blir snart igen. nu vart de ett jävligt långt inlägg. men vi hade så sjukt kul. jaja, vi hörs kanske mer ikväll beror på hur tidigt jag somnar. har ju trots allt bara sovit 4,5h inatt så. jaja pusss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0