jag blir så trött.

alltså är det bara jag som tycker att skolan kräver så otroligt mycket?! man har förfan ingen fritid längre, jämt, jämt har vi läxor! har vi inte prov har vi tusen andra läxor. alltså lärana borde ju liksom se hur mycket dom kräver utav oss elever? har vi inte prov på typ torsdag och fredag så har vi typ 20 engelska glosor och kanske 15 tyska glosor. alltså, man orkar inte! och nu när vi har utvecklings samtals dagar så ger lärana oss elever överdrivet mycket läxa hem, så mycket som vi aldrig skulle hinna med på en skol dag? på matten hade jag exakt 49tal. so:n har vi 38 frågor som skulle vara klara och prov på fredag. musikprov på torsdag. engelskan har jag typ 19 grejer i det där jävla planning sheet som jag inte har gjort (dock inte alla för dom andra behöver man "speciella" papper till). på kemin hade vi ett häfte med jag tror det va 13 frågor, och typ 5 extra grejer som är hur svåra som helst. okej, de ska vara klart till vecka 45, men vem fan vill sitta på lovet med nå jävla kemi som suger röv? sen har vi en svenska uppsats som ska vara klar tills på fredag (kommer min bli iallafall för mamsen måste ta det till sitt jobb och skriva ut den) så det ska också göras imorgon.

okej, ursäkta att jag är lite förbannad över skolan. men jag är nog inte ensam om det ;)


nej jag återgår till glada amanda igen! :) jag ska snart slurrelurra. men jag är hungrig och funderar på att ta mig nåt att äta.. men jag har ju borstat tänderna så jag vet inte om jag orkar borsta dom igen. hahah. duscha skulle jag också göra, får se om jag orkar, skulle kännas väldigt skönt, så det blir nog så ;) hahah klockan ett, mamsen kommer inte bli glad. hahah. jaja smällar man får ta när man ska bo granne med badrummet ;)
sen ska jag väl sova, för jag har nog en ganska lång dag imorgon framför mig.. först massa läxor! sen kalas på kvällen. men jag hoppas det kommer mycket uppdateringar imorgon! :) nu vart det en väldigt lång text igen, men jag kände att jag behöde skriva av mig lite ;) så nu ska jag duscha, läsa på lite musik och so, seeen ska jag sova! ;9

tack för kvällen med er tjejer, det måste göras oftare! <3

pussinussi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0