lite små stressigt

japp de är det men ändåså inte. jag har ju inte pluggat nåt till hemkunskaps prvet alls som vi har imån, men alla som har haft det säger att det inte är så svårt. visst klart att jag ska ta tag i det snart men kanske inte sådär plugga ihjäl mig ;) hur som helst så nu ska jag kolla på riverside som jag inte har sett på typ 1000år. sen ska jag plugga sen ska jag tralla till löket och forstätta pugga där. måste ju till löket idag för att jag ska lämna pengarna.. jaj nu ska jag sätta fart.

hare prutti najs.

pussssn!  /amanda ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0