mm hej.

jag kommer aldrig på någon bra rubrik? varför ska man ha det egentligen, om man vill ha rubrik kan man skriva det överst bara innan man börjar skriva på? jaja.
vad ska jag skriva om då? känns som att jag skriver om så tråkiga saker hela tiden.. menmen, min söndag kommer nog bli som alla andra söndagar, slappa, läxor & tv. söndagrna är liksom riktiga slappdagar för mig. har liksom ingen ork alls, och sen är det skola imån-.- men jag börjar iallafall nio imån. men då ska vi va i stan -.- usch fyfan va drygt. jaja.
usch mitt huvud alltså! har ont i huvudet idag också. känner mig helt död om jag ska vara ärlig. just nu har jag bara lust att stanna i soffan under en varm gosig filt. men ska göra lite läxor och sånt först. haha, guuud va kul. ska kanske börja träna lite på till hemkunskaps provet också. nu ska jag sluta plåga er.

hare prutti najs.


pusssn!  /amanda ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0