ny header på gång :)

har vart med ebba idag efter skolan, sen vart de löket för vi skulle jobba där :) men vid halv åtta drog vi till ishallen för de va knappt nå folk där. men nu sitter vi hemma hos mig :) jag ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag väl typ äta och sånt skit. packa inför idrotten imån -.-
jaja, iallafall som ni kanske förstått så har ebba fixat en ny header åt mig! :) så den kommer nog imån! tack ebba! du är gulligast!! åå jag längtar tills fredag då ska jag putte & ebba hitta på nåt kul, riktigt länge sen. sen på lördag blire ompalompierna igen! :)
jaja nu vet ni lite mer om min vecka så ni får väl hare fint fint, kanske blir dålig uppdatering för jag har sjuukt mycket med skolan och sånt. sen vill jag ta ett litet break med bloggningen, men nåt enstaka inlägg kommer det nog :) hare naaaaaaaajs.

justja, de gick ju såååå bra på tyska provet (Y) naaaat.
puss & kram, och nyp i stjärten!  /amanda ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0