överdrivet mycket.

Hej!
idag vaknade jag klockan halv tolv, men en sån där jobbig huvudverk fortfarande. alltså jag har haft ont i huvudet sen i lördagskväll? bara liite drygt eller vad? orkar inte med mitt huvud just nu och jag vill bara att de ska sluta!

men som sagt så är vi ju lediga idag och det känns jätte skönt. lika så imorgon också. fast vi har jätte mycket läxa! alltså jämt jämt jämt när bi har sånna hära dagar i skolan så får vi jämt mycket mer läxa än vad vi egentligen skulle hinna med på en skoldag? iallafall så äre för mig. och de stör mig. alltså jag hatar sånna hära utvecklingssamtals dagar. dom kan slänga sig i väggen!  hihi lite arg men de får man faktiskt vara ibland.
om ca 15minuter ska jag gå till skolan för då har jag sånt där utvecklingssamtal -.- hoppas det ska gå bra, och de ska det väl.. sen när jag kommer hem ska jag renskriva min svenska uppsats, sen ska jag pallra mig till löket, jobbar ju som sagt där ikväll. så ni kan ju gärna kika in en sväng! :) jag ska även ta med mig läxa som jag kan göra där. så slipper jag göra så väldans mycket imorgon. jag är klar med so:n och svenskan. fast vi har ju so prov på fredag så jag lä väl träna. sen har jag inte så jätte mycket kvar på kemin. massa på engelskan och musik prov på torsdag. och ja jag vet inte vad de va mer. hahahah oj vad jag skriver mycket. men jag har så tråkigt. haha men nu ska jag strax dra så vi hörs sen när jag kommer hem om jag hinner!

pusselinuss! /amanda♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0