säger bara å herregu

hej! å herregu jag måste bara berätta om dagen!! dagen började med hemkunskap och de gick bra för mig & fia men inte så bra för denice & putte. dom höll på att elda upp hela skiten men annars är allt bra! :) sen efter de hade vi so, sen hade vi tyska prov, de gick sådär för mig.. efter de hade vi typ mat men jag åt inget för de va äckligt. sen sen hade vi matte (Y) det slutade med att jag och denice blev utslängda! hahahahahaha. kp säger: UT JAG VILL INTE SE ER NÅ MER HÄR INNE! UUUUT! jag och denice kan inte hålla oss för skratt så vi säger bara ska vi gå ut ut elr ut? då säger kp uut! jag vill inte ha er här inne nå mer! hahahha aja sen gick vi ut och sen hade vi engelska och de sög och sen slutade vi! :) så nu är vi hos mig men ska väl till denice snart typ sen ska vi ut på nåt ikväll! :) kanske skriver mer ikväll!

dagens bra: jag & denice & kanske putte ska ha sjuuuuuuuukt jävla kul ikväll! :)
dagens dåliga: jag & denice blev utslängda från matten (y)


det ska lösa sig. det gör det alltid <3

pusssss & kram & nyp i stjärten  / amanda & denice ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0